Wycieczka do Berlina i Tropical Islands PDF Drukuj Email

W dniach 09.– 10.05.2019 uczniowie klas siódmych i ósmych wzięli udział w wycieczce do Berlina i Krausnick. 44 uczniów naszej szkoły po 9 godzinnej nocy spędzonej w autokarze, wysiadło pod samą Bramą Brandenburską, następnie w towarzystwie przewodnika zobaczyliśmy ulicę Unter den Linden, najstarszą dzielnicę Berlina Nikolaiviertel, Reichstag, wyspę muzealną, katedrę, resztki muru berlińskiego - East Side Gallery, gdzie podziwialiśmy wspaniałe graffiti stworzone przez artystów z całego świata. Zwiedzanie Berlina zakończyliśmy na Alexanderplatz w pobliżu wieży telewizyjnej (Fernsehturm) i ratusza. Tutaj uczniowie mieli też okazję sprawdzić swoją znajomość języka niemieckiego robiąc drobne zakupy i zamawiając posiłki w okolicznych sklepach i restauracjach. Na nocleg wróciliśmy do motelu w Polsce przy samej granicy. Wieczór spędziliśmy biorąc udział w licznych grach i zabawach integracyjnych. Drugi dzień wycieczki spędziliśmy w miejscowości Krausnick w parku wodnym Tropical Islands. Zwiedzaliśmy największy zadaszony las tropikalny, gdzie wśród różnorodnej roślinności spotkaliśmy flamingi, papugi, różne gatunki ryb i żółwie. Uczniowie oddali się szaleństwu w basenach i na zjeżdżalniach, a niektórzy zdecydowali się również na lot balonem, aby z góry obejrzeć całą tropikalną wyspę. Galeria