Czytanie jest dla mózgu tym, Czym pożywienie dla ciała. Głośne czytanie ważne jest jak śniadanie. Czytając umysły dzieci karmimy, Wyobraźnię i myślenie ich wzbogacimy.
Czytelnicze projekty edukacyjne pt. „Apetyt na czytanie” wykonane przez
uczniów klas 0-III na podstawie nowych książek
w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa
Klasa
|
Autor
|
Tytuł książki
|
0 A
|
Grzegorz Kasdepke
|
Ostrożnie!
|
0 B
|
Renata Piątkowska
|
Smoki rurowe.
|
0 C
|
Grzegorz Strzeboński
|
Moja rodzina.
|
I a
|
Joanna Papuzińska
|
Jak się koty urodziły.
|
I b
|
Grzegorz Kasdepke
|
A ja nie chcę być księżniczką.
|
I c
|
Anna Paszkiewicz
|
Nasza Polska.
|
II a
|
Agnieszka Zimnowodzka
|
Historie zamiecione pod dywan.
|
III a
|
Anna Onichimowska
|
Prawie się nie boję.
|
III b
|
Dorota Combrzyńska-Nogala
|
Syberyjskie przygody chmurki.
|
III c
|
Barbara Gawryluk
|
Dżok – legenda o psiej wierności.
|
III d
|
Grzegorz Kasdepke
|
Rok z Kuba i Bubą.
|
III e
|
Grzegorz Kasdepke
|
Sama, listy z piwnicy.
|
III f
|
Grzegorz Kasdepke
|
Drużyna pani Miłki.
|
Czytelnicze projekty edukacyjne pt. Książka – mistrz, doradca, nauczyciel, przyjaciel…- wykonane przez uczniów klas IV-VII na podstawie nowych książek
w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa
Klasa
|
Autor
|
Tytuł książki
|
IV a
|
Renata Piątkowska
|
Która to Malala?
|
IV b
|
Marta Foks
|
Bartek Wścieklica.
|
IV c
|
Renata Piątkowska
|
Wszystkie moje mamy.
|
IV d
|
|
Jak to działa… Kurs fotografii dla dzieci.
|
V a
|
Irena Landau
|
Ostatnie piętro.
|
V b
|
Aleksandra Berkowska
|
Rana.
|
V c
|
Dorota Combrzyńska- Nogala
|
Bezsenność Jutki.
|
VI a
|
Monika Kowaleczko- Szumowska
|
Fajna ferajna.
|
VI b
|
Krzysztof Piersa
|
Komputerowy ćpun.
|
VI c
|
Teresa M. Rudzka
|
Wszystkie dżinsy M.
|
VII a
|
Barbara Kosmowska
|
Kolorowy szalik.
|
VII b
|
Stanisław Kowalewski
|
Czarne okna.
|
|